MENADŽER ZA ODNOSE S GOSTIMA HOTELA

05 Feb MENADŽER ZA ODNOSE S GOSTIMA HOTELA

Menadžer za odnose s gostima hotela posreduje pri primanju gostiju te davanju usluga gostima hotela ili drugih smještajnih objekata. On analizira turističke trendove, potrebe i očekivanja turista, definira strategiju odnosa s gostima, modelira i upravlja sustavom odnosa s gostima. Njegova uloga je ključna u stvaranju i održavanju lojalnosti gostiju i profitabilnosti poslovanja hotela.
Polaznik ovog programa upoznat će se s funkcioniranjem turističkog tržišta, steći znanja o hotelskom poslovanju, naučiti analizirati ciljna tržišta i definirati strategiju nastupa prema ciljnim grupama gostiju. Savladat će strukturu CRM sustava i naučiti modelirati i implementirati CRM sustav te valorizirati njegovu efikasnost.

Predavači s dugogodišnjim iskustvom u hotelskom menadžmentu će polaznike naučiti pravilima poslovanja i svim potrebnim znanjima i vještinama koje moderni menadžer treba imati.

Uvjeti za upis

Završena srednja škola

DATUM POČETKA:
UPISI U TIJEKU

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.