GLASNOGOVORNIK

04 Feb GLASNOGOVORNIK


Za svaku ozbiljnu tvrtku ili ustanovu od velikog je značaja nazočnost u medijima. Pravilo je da čega nema u medijima i ne postoji te da se informacija stvara sama tamo gdje se od informacije bježi. Zbog toga bi svaka tvrtka ili ustanova trebala imati stručnu i školovanu osobu, koja je u stanju u svakom trenutku iznijeti kako pozitivnu tako i negativnu informaciju na najbolji mogući način. Suvremeno učilište u Splitu u okviru djelovanja svoje poslovne škole vrši školovanje za glasnogovornike.


Cilj programa je polaznike naučiti kako kvalitetno iznositi informacije za javnost o pitanjima kao što su:


  • rad i postignuća tvrtke ili ustanove
  • izgrađivanje ugleda i pozicije tvrtke ili ustanove
  • savjetovanje i vođenje programa odnosa s javnošću
  • provođenje reklamnih i političkih kampanja

Program se temelji na praktičnim vježbama i radionicama. Školovanje za glasnogovornika namijenjeno je osobama koje rade taj posao i onima koji se time žele baviti.


Struktura kolegija:


    GOVORNIŠTVO
  • komunikologija (važnost i uloga komunikacije; osnovna načela marketinške i političke komunikacije; verbalna i neverbalna komunikacija; nastupanje…)
  • osnove govorništva (opće govorničke sposobnosti i znanja, njihovo unapređivanje i kultiviranje; razvijanje vještine slušanja govora; dikcija; vještine uporabe mikrofona i govorenje u kameru)

    ODNOSI S JAVNOŠĆU I MEDIJIMA
  • ciljevi odnosa s javnošću
  • instrumenti odnosa s javnošću
  • snaga i utjecaj medija
  • konferencija za medije

    JAVNI NASTUP
  • trening medijskog nastupa
  • nastup pred TV kamerom
  • govor pred mnoštvom ljudi
  • pravilna upotreba glasa i dikcije
  • govor tijela

    IMIDŽ I IDENTITET
  • komuniciranje vanjskim izgledom
  • identitet i imidž u političkom marketingu
  • imidž i osobni marketing
  • čovjek kao marka
  • zdravlje javnih osoba

    KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE
  • umijeće komuniciranja i vođenja dijaloga
  • pregovaranje (trening verbalne i neverbalne komunikacije)
  • retorika
  • formalna i neformalna komunikacija
  • debata (pravila i vježba)

    KRIZNO KOMUNICIRANJE
  • što je kriza i vrste kriza
  • utjecaj krize na poslovanje
  • umjetna kriza
  • krizni plan

    ORGANIZACIJA UREDA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU
  • protokol
  • planiranje i upravljanje medijskim kampanjama
  • obrađivanje novinarskih upita i priprema odgovora
  • priprema priopćenja za javnost

Uvjeti upisa:


  •  Završena srednja škola

Dokumenti potrebni za upis:


  • svjedodžba o završenom stupnju obrazovanja
  • rodni list (izvadak iz matične knjige rođenih)
  • domovnica
  • mala fotografija
  • OIB

Nakon završetka program se upisuje u e-radnu knjižicu


DATUM POČETKA:
UPISI U TIJEKU

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.